Plan Łatwego Serwisu Canon

Ochrona produktów Canon to najwyższej klasy pomoc techniczna w obszarach od instalacji do naprawy i konserwacji sprzętu.

3 lub 5-letnia usługa serwisu na miejscu następnego dnia.

W przypadku awarii lub potrzeby dodatkowej pomocy, wystarczy kontakt z punktem obsługi klienta w Canon. Jeżeli zdalna pomoc nie wystarczy, najpóźniej następnego dnia roboczego, zostanie wysłany wykwalifikowany technik serwisu.

Dodatkowo - dostęp do centrum pomocy technicznej.

Plan łatwego serwisu, usługa na miejscu następnego dnia — seria produktów imagePROGRAF

Obejmuje dostęp do telefonicznej pomocy technicznej oraz usług na miejscu Canon zgodnie z poniższymi warunkami.
Zwracamy uwagę, że wszystkie usługi świadczone w ramach Planu łatwego serwisu między Zakresem usług a Standardowymi Warunkami wiążący jest niniejszy Zakres usług. Niniejszy Plan łatwego serwisu ma zastosowanie tylko do tych Produktów, które zostały zakupione najpóźniej na 90 dni przed dniem aktywacji Planu łatwego serwisu. Canon zastrzega sobie prawo do żądania okazania dowodu zakupu w celu weryfikacji daty wytworzenia produktu.

Produkty
Informacje na temat Produktów objętych niniejszym Planem łatwego serwisu można znaleźć na podstronach produktów.

Usługi

  • Naprawa wadliwych produktów

Jeśli w dowolnym momencie w trakcie obowiązywania Planu łatwego serwisu ujawni się wada produktu lub Produkt przestanie działać, może Pan/Pani zadzwonić do Centrum Obsługi Klienta Canon.

Jeśli problemu nie można rozwiązać przez telefon lub na odległość, wykwalifikowany inżynier serwisowy zadzwoni do Pana/Pani, aby uzgodnić dogodny termin wizyty.

Wyłączenia serwisowe są stosowane zgodnie ze Standardowymi Warunkami Canon. Inżynierowie serwisowi Canon posiadają specjalistyczne przeszkolenie w zakresie niezbędnym do udzielenia wsparcia technicznego w stosunku do Pana/Pani Produktu. Posiadają również kompleksowy zestaw części zamiennych do produktów Canon. Pana/Pani Plan łatwego serwisu obejmuje wszystkie powiązane koszty robocizny, łącznie z wezwaniem oraz czasem przejazdów i napraw. Obejmuje on również koszty wszystkich części serwisowych. Nie obejmuje jednak kosztów materiałów eksploatacyjnych, na przykład pojemników z tuszem, głowic drukujących czy nośników do drukowania (np. papieru). Ponadto, jeśli instalacja i podłączenie Produktu do sieci nie zostały wykonane przez Canon, usługi i niezbędne części serwisowe w związku z wadliwą instalacją lub podłączeniem Produktu do sieci nie są objęte niniejszym Planem łatwego serwisu.

Warunkiem wstępnym świadczenia usług na miejscu przez inżynierów serwisowych Canon jest lokalizacja Pana/Pani Produktu w kraju, w którym został on zarejestrowany („Lokalizacja”). Jeśli zamierza Pan/Pani przenieść produkt poza Lokalizację i zainstalować go w innym miejscu, usługi na warunkach Planu łatwego serwisu ani zwrot kosztów nie są możliwe. Ponadto jeśli zamierza Pan/Pani przenieść produkt do innej lokalizacji o innym adresie w trakcie obowiązywania Pana/Pani Planu łatwego serwisu, musi Pan/Pani podać nam z wyprzedzeniem nowe dane adresowe.

  • Serwis dla najwyższej wydajności

Pana/Pani Plan łatwego serwisu obejmuje nie tylko usterki sprzętowe, ale także ewentualnie wymagane wsparcie związane z funkcjami sterownika drukarki i pogorszeniem wyników, co gwarantuje wysoką wydajność i jakość drukowania Pana/Pani Produktu.

  • Pomoc techniczna

Pana/Pani Plan łatwego serwisu gwarantuje również dostęp do pomocy technicznej Canon w normalnych godzinach pracy. W Dziale pomocy technicznej pracują specjaliści ds. produktów, którzy potrafią udzielać wskazówek dotyczących problemów, jakie mogą się zdarzać w związku z użytkowaniem produktów, i zapobiegają wezwaniom serwisu, jeśli problem można rozwiązać na odległość.

Okres obowiązywania Planu łatwego serwisu

Pana/Pani Plan łatwego serwisu obowiązuje przez okres wskazany w wybranym Planie łatwego serwisu, ale nie dłużej niż okres, w którym urządzenie wykonało od dnia instalacji ilość wydruków wskazaną w kolumnie "LIMIT WYDRUKÓW".

Szczegółowe warunki Planu Łatwego Serwisu.