Jak ploter ułatwia i przyspiesza pracę agencji reklamowej?

Agencje reklamowe to miejsca intensywnej pracy projektowej i kreatywnej. Sprawdź, jak ploter ułatwi i przyspieszy pracę agencji reklamowej.

Agencja reklamowa to wysokie tempo pracy oraz niejednokrotnie konieczność szybkiej implementacji nowych pomysłów i rozwiązań. Skuteczność wymaga w tym przypadku zgranego, zmotywowanego zespołu, ale również odpowiedniego sprzętu. Szczególną rolę w tego rodzaju firmach odgrywają urządzenia do druku. Dowiedz się, jakie cechy powinien mieć odpowiedni ploter dla agencji reklamowej i w jaki sposób wybrać właściwe urządzenie.

Urządzenia dla agencji reklamowych – co jest istotne?

Działalność agencji reklamowych to przede wszystkim praca kreatywna. Pomysły najczęściej wymagają wizualizacji, zarówno podczas ich formułowania czy doskonalenia, jak i w czasie prezentacji postępów prac klientom. Obecnie wszelkie materiały graficzne przygotowuje się cyfrowo, a najlepszym sposobem do ich prezentacji jest druk. Dzięki odpowiednim urządzeniom można też tworzyć makiety gotowych reklam wielkoformatowych czy opakowań, próbki ulotek czy plakatów oraz wiele innych materiałów.

Ze względu na konieczność wykorzystania różnego rodzaju nośników w wielu formatach, w agencji reklamowej przyda się zarówno klasyczne, wydajne urządzenie wielofunkcyjne, jak i kolorowy ploter. Powinien on pozwalać na wykonywanie wydruków w wysokiej jakości i zapewniać realistyczne odwzorowanie kolorów, a jednocześnie zapewniać wygodę i szybkość pracy tak istotną w tym dynamicznym środowisku.

Zastosowanie plotera w agencji reklamowej – dlaczego warto?

Zastanawiasz się, czy inwestycja w duże, kosztowne urządzenie, jakim jest ploter drukujący, rzeczywiście Ci się opłaci? Dla agencji reklamowych to jedno z podstawowych narzędzi ułatwiających znacznie efektywniejszą pracę. W jaki sposób?

  • Własny ploter w biurze zapewnia przede wszystkim niezależność od podwykonawców – możliwość wykonania wydruków (także kontrolnych) o każdej porze dnia. Oznacza to, że praca zespołu nie musi być nienaturalnie opóźniana poprzez oczekiwanie na wydruki.

  • Ploter umożliwia błyskawiczną implementację zmian powstałych w ramach wymiany myśli między członkami zespołu lub konsultacji z klientem.

  • Wydruki wykonane własnym sumptem są również znacznie tańsze, co jest istotne nie tylko na początku działalności.

  • Dzięki wysokiej jakości pracy i produktywności nowoczesnych urządzeń można samodzielnie produkować niektóre z materiałów dla klientów (np. plakaty czy bannery).

Warto postawić na nowoczesne, zaawansowane technologicznie rozwiązania, które pozwalają na szerokie wykorzystanie sprzętu. Dzięki temu inwestycja szybko zacznie się zwracać. Co istotne – nie musisz kupować sprzętu za gotówkę. Możesz skorzystać z atrakcyjnej opcji leasingu, która pozwala Ci ograniczyć koszty i uzyskać dostęp do najlepszych rozwiązań technologicznych.

Ploter dla agencji reklamowej – co wybrać?

W zależności od sposobu wykorzystania plotera do wyboru masz wiele ciekawych rozwiązań. Liderzy rynku w zakresie druku wielkoformatowego, tacy jak Canon, proponują profesjonalistom urządzenia odznaczające się wyjątkową precyzją, a jednocześnie szybkością i wygodą zastosowania.

Do zastosowań charakterystycznych dla agencji reklamowych szczególnie polecane są urządzenia z serii Canon imagePROGRAF PRO. Technologia tuszu pigmentowego LUCIA PRO odpowiada za wyjątkową wyrazistość wydruków, dzięki czemu przygotowane materiały graficzne robią wrażenie. Dla najlepszego odwzorowania kolorów istotnego przede wszystkim przy wydruku próbek i innych materiałów proofingowych polecany jest szczególnie model PRO-2100 z 12-kolorowym systemem tuszu z Chroma Optimizerem wzmacniającym głębię kolorów i wyrównującym mikro nierówności wynikające z zastosowania atramentu. Ponadto urządzenia z tej serii to m.in.:

  • zaawansowane funkcje automatyzacji dla jeszcze łatwiejszej i szybszej pracy,

  • wysoka rozdzielczość, która zapewnia dokładne odwzorowanie szczegółów,

  • szybka praca,

  • możliwość druku bez marginesów, przez co materiały nie wymagają dodatkowego przycinania,

  • intuicyjna obsługa,

  • optymalizacja zużycia mediów,

  • bezpieczeństwo plików i danych za sprawą zaawansowanego szyfrowania, ochrony hasłem itp.

Dostępne są urządzenia o zróżnicowanych parametrach w zakresie m.in. szerokości roboczej i dodatkowych funkcji. Wiele z nich sprawdzi się przy realizacji nawet najbardziej wymagających projektów, w tym produkcji plakatów czy bannerów dla klientów (np. model PRO-4100s).

Skontaktuj się z nami, jeśli poszukujesz pomocy przy wyborze idealnego plotera do agencji reklamowej lub chcesz uzyskać więcej informacji na temat różnych form finansowania!

Sprawdź ceny ploterów dla agencji reklamowych!

Rozwiązania stworzone z myślą o druku materiałów reklamowych, które sprawdzą się zarówno w małym zespole projektowym, jak i dużej agencji.